Promocija zdravja

Delodajalec je odgovoren za izvajanje promocije zdravja na delovnem mestu. S pomočjo ozaveščanja, pošiljanja predlogov za zdrav življenjski stil ter z izvajanjem športnih dogodkov, dober delodajalec poskrbi za kar najboljše zdravstveno stanje svojih zaposlenih.

K promociji zdravja na delovnem mestu nas zadnjih pet let zavezuje tudi zakonodaja, saj je v podjetju potrebno:

  1. Oblikovati natančen načrt promocije zdravja
  2. Zagotoviti finančna sredstva za izvajanje promocije
  3. Opredeliti način kako boste spremljali izvajanje ukrepov

Pri nas se zavedamo, da je komunikacija med vodstvom in zaposlenimi eden od ključev za kar najbolj optimalno delovanje vsakega podjetja. Zagotoviti pa je potrebno tudi sodelovanje zaposlenih. Da boste lažje prepoznali potrebe svojih zaposlenih, hkrati pa jim ponudili učinkovit program, vam znotraj paketa ponujamo svojega posrednika, ki bo deloval kot vezni člen med vami in vašo ekipo, hkrati pa poskrbel za program promocije zdravja prirejen posebej za vaše podjetje in zaposlene.

Neizpodbitno dejstvo je, da bodo zdravi in zadovoljni zaposleni največ doprinesli k vsakemu podjetju. Ko zadovoljite zgoraj omenjene kriterije, se bo v podjetju povečala povezanost, zagotovo bodo boljši tudi poslovni rezultati. Ne nazadnje pa se neizpolnjevanje z zakonodajo zahtevanih pogojev tudi denarno kaznuje.

Imejte torej zadovoljne sodelavce in se razbremenite načrtovanja tako, da ga prepustite veščim rokam naših strokovnjakov!

 Raziskave so pokazale, da:

  • se je odsotnost z dela (absentizem) zmanjšala kar za tretjino

  • se je produktivnost zvišala za 12,5%

  • so se delovne nesreče zmanjšale za kar 45%

  • se je kakovost storitev zvišala za 50%

  • se je zadovoljstvo zaposlenih povečalo za tretjino

  • so se odškodninski zahtevki zmanjšali za dve tretjini