Konflikti so vedno bili in vedno bodo prisotni. Sodelavci so si različni med seboj in vsak ima svoj pogled na svet, devetdeset odstotno delujejo na nezavedni ravni, ter gledajo na isto zadevo iz različnih perspektiv. Zato je ustrezno reševanje konfliktov osnova za uspešno timsko delo, vodenje zaposlenih in učinkovitost v podjetju. Na tej delavnici boste izvedeli, ali je kompromis res vedno najboljša rešitev, kako učinkovito obvladovati konflikte situacije in tudi kako obvladati težavne stranke. Vprašali se bomo, ali pomeni konflikt vedno nekaj slabega? Ali je konflikt lahko tudi gonilo za napredek, kajti če nam nekaj ne ugaja, želimo to spremeniti in sicer po navadi na bolje.
Kako upravljati s samim seboj in s konflikti je zagotovo lahko vaša konkurenčna prednost. Naučite se upravljati s konflikti na način, da ne bodo vplivali na vaše razpoloženje in zadovoljstvo.
Konflikti so verjetno najbolj nepopularno področje komuniciranja. Ljudje jih poskušajo preprečiti, zatreti, prepovedati ali se jim izogniti. Zato je pomembno, da spoznate psihološki vidik nastajanja konfliktov. V kolikor razumete vzrok nastanka konflikta, potem tudi lažje in enostavno rešite nastalo konfliktno situacijo.
V praksi ugotavljamo, da so glavni razlogi za nastanek konfliktov pomanjkljivo komuniciranje, krivična kritika in govorice.