DELAVNICA:

"Upravljanje s konflikti kot
vaša konkurenčna
prednost"


Reševanje in obvladovanje konfliktov na delovnem mestu

V praksi največ zaposlenih rešuje konflikte z dogovorom, z iskanjem rešitve, ki bi bila kar najboljša za oba, pri čemer vsak ohranja lastne interese in tudi dober odnos


Konflikti so vedno bili in vedno bodo prisotni. Sodelavci so si različni med seboj in vsak ima svoj pogled na svet, devetdeset odstotno delujejo na nezavedni ravni, ter gledajo na isto zadevo iz različnih perspektiv. Zato je ustrezno reševanje konfliktov osnova za uspešno timsko delo, vodenje zaposlenih in učinkovitost v podjetju. Na tej delavnici boste izvedeli, ali je kompromis res vedno najboljša rešitev, kako učinkovito obvladovati konflikte situacije in tudi kako obvladati težavne stranke. Vprašali se bomo, ali pomeni konflikt vedno nekaj slabega? Ali je konflikt lahko tudi gonilo za napredek, kajti če nam nekaj ne ugaja, želimo to spremeniti in sicer po navadi na bolje.

Kako upravljati s samim seboj in s konflikti je zagotovo lahko vaša konkurenčna prednost. Naučite se upravljati s konflikti na način, da ne bodo vplivali na vaše razpoloženje in zadovoljstvo.

Konflikti so verjetno najbolj nepopularno področje komuniciranja. Ljudje jih poskušajo preprečiti, zatreti, prepovedati ali se jim izogniti. Zato je pomembno, da spoznate psihološki vidik nastajanja konfliktov. V kolikor razumete vzrok nastanka konflikta, potem tudi lažje in enostavno rešite nastalo konfliktno situacijo.

V praksi ugotavljamo, da so glavni razlogi za nastanek konfliktov pomanjkljivo komuniciranje, krivična kritika in govorice.

Konflikt ima v podjetju še vedno večinoma negativno označbo. Dojemamo ga kot grozečo situacijo, po kateri bo stanje slabše, kot je sedaj. Konfliktne situacije pogosto ostajajo nerešene, zaradi strahu pred posledicami konflikta, ki se kaže v izogibanju konfrontacijam in v agresivnem ter glasnem napadanju drugače mislečih.

Če konflikta ne bi dojemali kot tako zelo negativnega, bi lahko večkrat opazili, da pravzaprav deluje kot pozitivna sila, ki pelje zaposlene v potrebne spremembe. Konflikt je lahko gonilo, motivacija za zaposlene, da začnejo aktivneje sodelovati pri poslovanju in razmišljati o novih načinih dela.

Kot zunanja kadrovska strokovnjakinja v manjših in večjih podjetjih je Piosova trenerka Mag.Phil. Mihela Baranašič Vidmar
v praksi prišla do ugotovitev, da so glavne posledice konfliktov zmanjšana delovna učinkovitost in ovirano doseganje ciljev.

KDAJ: v sredo, 30 septembra 2020, od 9:00 do 10:30, KJE: OOZ Maribor (Izobraževalna dvorana), Titova cesta 63, 2000 Maribor, PRIJAVI SE

Ali delate v timu?
Ali vodite skupino ljudi?
Ali se pogosto soočate s konflikti?
Ali veste kje je za koga meja konflikta, kaj je za koga sploh konflikt?
Ali pogoste ne veste, kako odreagirati v konfliktnih situacijah?
Ali se tudi vam kdaj zgodi to, kar mi je zaupalo že mnogo ljudi in sicer, da 3 x povedo eno in isto stvar, pa ni odziva, in naloge niso opravljene?


Če ste vsaj na eno vprašanje zgoraj odgovorili z da, je zagotovo za vas pravi čas, da se udeležite te delavnice.

POMEN NASTANKA KOMFLIKTA-min

VSEBINA DELAVNICE

  • Pomen nastanka konflikta
  • Kako nastane konflikt
  • Orodja in tehnike ter postopki za reševanje konfliktov
  • Pomen vrednot in prepričanj; vaše pomembne vrednote – vaja
  • Komunikacijski vzroki za nastanek konflikta
  • Pomen čustvene inteligence vodje pri reševanju konfliktov
  • Obvladovanje in prepoznavanje čustev pri nastajanju konflikta
KAJ BOSTE SPOZNALI?

Da se vsak kdaj znajde v situaciji, ki je bolj stresna, polna nerazumevanja, nesoglasij, ali pa se sooči z nekom, ki komunicira neprimerno, agresivno in celo žaljivo,
Kako prilagoditi lastni način komunikacije za boljše razumevanje z drugimi in iskanje rešitev, s katerimi sta zadovoljni obe strani,
Da so posledice konflikta lahko negativne ali pozitivne
Da je reševanje konflikta proces, na katerega se je potrebno dobro pripraviti, ne pa burno odreagirati,
Kako moje konfliktno razmerje vpliva na medsebojne odnose
Kako se neprimerno odzivamo na konfliktne situacije in s kakšnimi tehnikami se lahko umirimo v močnih emocionalnih stanjih v konfliktu,
Kako obvladovati konfliktne situacije z metodo zmagam zmagaš (win – win),
Kako kreativno reševati konflikte, da ohranimo prijetno in stabilno delovno okolje,
Kako do učinkovitejše komunikacije in sodelovanja,
Kako se pozitivno odzivati na izzive in spremembe.
Kaj je meja konflikta, da je meja subjektivna.
Da konflikt vedno nastane, ker zaposleni jemljejo službene zadeve osebno.

KDAJ: v sredo, 30 septembra 2020, od 9:00 do 10:30, KJE: OOZ Maribor (Izobraževalna dvorana), Titova cesta 63, 2000 Maribor


resevanje konflikotov prednost
resevanje konflikotov
POMEN NASTANKA KOMFLIKTA-min