Margareta Ana Bole

Margareta Ana Bole je višja fizioterapevtka, reiki master , terapevtka tajske masaže (usposabljanje: Vatpo Thai centr v Bangkoku na Tajskem), izvajalka shiatsu terapije in diagnostiko (usposabljanje: na šoli Chrisa Milforda v Veliki Britaniji), izvajalka psihokibernetike in refleksoterapevtka. Naj izpostavimo zgolj nekaj prestižnih imen s katerimi je sodelovala: z vladnim timom dr. Janeza Drnovška (izvajanje fizioterapije, športne dejavnosti, shiatsu terapijo, jogo, relaksacijske tehnike), Natašo Bokal, Renejem Mlekužem in NK Maribor).

Osnovni prijemi Shiatsu terapije

Shiatsu terapija je terapija/masaža po meridianih. Meridiani so energetske poti vezane na organe. Vsak meridian čisti določeno vrsto konflikta. Ko meridiani ne zmorejo več, pregorijo. Takrat se pojavijo psihofizične blokade, bolečine ali poškodbe. S tehniko Shiatsu masaže sproščamo blokirane meridiane in vzpodbudimo čiščenje. Shiatsu terapijo lahko koristimo kot preventivo in/ali kurativo. 

Osnova celosti je dober balans med fizičnim in energetskim. V stanju uravnovešenosti se lažje izpostavimo vsakodnevnim izzivom. Izvedli bomo sledeče tehnike:

  • Magične kretnje (Castaneda) – to so kretnje S Ameriških Indijancev, ki imajo osnovo v vizualizaciji z gibom. Z njimi vizualiziramo cilje, prestopamo ovire, zbiramo energijo, se osredotočamo…
  • Vaje po meridianih (uravnavanje energije petih elementov v praksi) so raztezne vaje, ki vplivajo na pretočnost energetskih poti (meridianov) in s tem na boljše psiho-fizično počutje.
  • QUI gong vaje za prizemljitev in energetsko pretočnost.
  • Avtogeni trening je vodena tehnika sproščanja, osredotočanja in vizualizacije. Ob glasbi in spremnem besedilu se umirimo in uravnotežimo.
Margareta Ana Bole

Fizioterapevti imajo edinstvene sposobnosti za priporočanje specifičnih vadbenih programov, kamor spada tudi jutranja terapevtska vadba. Izvajali bomo vaje za prebujanje vseh organov, žlez in mišic za najbolj optimalni začetek dneva. Učinek jutranjih obrednih vaj je sledeč: (1) večja gibljivost sklepov in večja prožnost telesa, (2) krepitev srčno žilnega sistema, (3) gradnja in vzdrževanje mišičnega tonusa, (4) izboljšanje razpoloženja. Vaje potekajo sproščeno in v
ritmu udeležencev, z nizko stopnjo zahtevnosti in prilagojene tudi za ljudi s kroničnimi bolečinami.